dilluns, 9 de gener del 2012

Lectures 2011

Aquest any he llegit 28 llibres, que és el promig que porto més o menys per any. Faria aquest balanç:

- M'han agradat MOLT: Vida i destí, Jo confesso, Inés y la alegría
- M'han emocionat: Solitud, L'home de la maleta, Fora de lloc.
- NO m'ha agradat: Elegía para un americano.
- No hauria d'haver llegit: Jesus m'estima
- He rigut amb: Calaveres atònites.
- He descobert: Sempre en capella, Tuya.
- He abandonat: La noche de los tiempos.

De la resta: han estat lectures entretingudes i interessants, cadascuna amb les seves particularitats.

Ressenya copiada de la publicació que vaig fer al QL.

2 comentaris:

  1. Doncs és una manera interessant de fer un resum, no et dic que no t'agafi la idea per alguna altra vegada. Pot ser un bon final per la llista de llibres que cada final d'any penjo. Ara que, no coincidim en cap, ni dels bons ni dels dolents!

    ResponElimina
  2. Hola Xexu.
    La idea no és meva, tal com dic, és del Quèllegeixes, hi ha llistes molt més interessants que la meva, amb comentaris dignes de ser llegits, i algunes molt més llargues també!
    No coincidim, ja ho veig per les teves ressenyes, però "en la variedad está el gusto", i tots els gustos són igual de vàlids i de respectables.
    Salutacions!!!

    ResponElimina