dissabte, 7 de setembre del 2013

L'estiu no s'acaba mai

    De visita a en una biblioteca on no havia anat mai abans però segur que hi tornaré, trobo un prestatge enorme de novetats, o així les han marcat el personal de la biblioteca. M'ho començo a mirar per sobre i trobo un llibre de 195 pàgines del qual m'atrau molt el títol, i sense pensar-m'ho gaire l'agafo junt amb el llibre pel qual havia anat expressament a aquesta biblioteca.
   L'estiu no s'acaba mai és un recull de petites històries quotidianes escrites amb un ritme suau, lent i descriptiu, com si l'Alba Dedeu hagués escrit paraula a paraula el pensament de cadascún dels protagonistes de cada conte, que podria ser qualsevol de nosaltres. Això fa que tant els personatges com les històries se'ns facin molt properes, qui no s'ha trobat algun cop en situacions semblants com les narrades en L'últim adéu, Ensaladilla o Excursió?
    Un altre cop  em trobo amb un llibre de relats curts que m'ha agradat molt, trobat sense buscar-ho i de manera casual, una delícia de lectura que se m'ha fet curta. I també ho va recomanar fa mesos L'espolsada llibres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada