dimecres, 12 d’octubre del 2016

Els fils de l'aranya

Resultado de imagen de els fils de l'aranya
    Aquesta novel·la de la col·lecció Llibres del delicte és la segona entrega protagonitzada per la inspectora Mina Fuster. No he tingut el plaer de llegir la primera, L'amant xinès. 
    La Mina és una dona forta, no debades és policia, però té debilitats, com una mare rondinaire i criticona que no la deixa viure en pau, i un home, en Robert, que no sabria dir si és nòvio, parella o amant ocasional, que li té el cor robat. 
    La Mina s'ha d'enfrontar a un cas complicat, ja que ha d'investigar una mort durant una partida d'Airsoft, una mena de joc de guerra on es fan servir armes de veritat però amb munició falsa. Per altra banda, en Cordèlio, que s'havia enriquit amb el totxo i ara viu com un indigent, assetja la seva ex, la Tina, vol que li torni una caixa que conté informació valuosa i que pot comprometre el seu cunyat Felip, perdonavides i fatxenda.
    Ha estat una lectura molt distreta, ambientada a Tarragona i l'entorn, amb una trama ben elaborada i força realista.

2 comentaris:

  1. Si li dones un 4 potser m'hi llenço, perquè fa temps que el tinc apuntat però no em decidia. Les novel·les negres amb dones investigadores pel mig, en comptes de fer de "florero", m'atrauen cada cop més.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El personatge de la protagonista el trobo lograt, no és cap súper woman sinó una dona molt real. Potser hauria d'haver llegit el primer per conéixer-la una mica més, però a mi m'ha agradat.
      El fet que estigui ambientada a casa nostra és també un punt a favor.

      Elimina