dijous, 20 d’abril del 2017

Eclipse total


Resultado de imagen de eclipse total stephen king   El 20 de juliol de 1963 es va produir en una zona de l'estat nordamericà de Maine un eclipsi total de sol, fet que va provocar que en l'illa de Little Tall molta gent anés a veure aquest insòlit fet en una zona privilegiada per a la seva observació. Quasi bé trenta anys després, Dolores Clairborne es troba declarant davant de la policia de Little Tall per un crim que ella afirma no haver comés. La narració és durant tota la lectura, on no hi ha lloc a la pausa, és el monòleg de la Dolores intentant demostrar la seva innocència, i per això haurà de tirar molt enrere en el temps, inclús abans que es produís el famós eclipsi.

   Stephen King no és ni molt menys un dels meus autors preferits, més que res perquè no m'agrada el gènere de terror, que suposo que són la majoria dels seus llibres. Tot i això, en un moment d'aquells de no sé quin llibre començar ara, no em ve de gust res del que tinc a la pila de lectures pendents, trobo una edició d'aquelles que fa un munt de temps venien amb El Periódico de diumenge d'Eclipse total, llegeixo la contraportada i penso que no pinta malament. I m'he trobat, per sorpresa meva, amb una novel·la que no té res de terror i sí una mica de novel·la negra. A més, la manera com està escrit, sense capítols i amb la Dolores parlant sense parar, fa venir ganes de no parar de llegir fins al final. Recomanable per a tothom i sense fenòmens paranormals.

   

4 comentaris:

  1. Corra per casa i mai l'hi he fet cas, King tampoc en crida massa l'atenció. Quan en trobi com tu (passa sovint, que no acabes de saber que llegir) li donaré un cop d'ull

    ResponElimina
  2. Quan de temps sense passar pel blog!

    Doncs jo crec que aquest sí que m'agradaria de llibre, me l'apunto. King sempre ha estat la meva assignatura pendent. Aviam quan m'hi poso.

    Ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja em diràs quan el llegeixis, a mi m'ha sorprès gratament.
      Salutacions!

      Elimina